sobota, 14 kwietnia 2012

Serce z wikliny papierowej

Jedno serce, a tyle możliwości...
a tak naprawdę
 to nie umiałam się zdecydować które kwiaty wybrać : )


 jako pierwsze wypróbowałam róże
 z cienkiej bibuły  kręcone metoda cukierkowa



 drugie to różyczki zakupione w sklepie
motylek zrobiony z wykrojnika [marianne design]


trzecie to róże z papieru czerpanego
 niestety nie posiadam wykrojnika do nich
wzór kwiatu rysowałam i wycinałam odręcznie
korzystałam z  tutorialu Joanny
ona to mistrzyni w dziedzinie tworzenia pięknych kwiatów  :)


czwarte serce
 to kupiony bukiecik do dekoracji ślubnej
wykonany ze wstążki jedwabnej i perełek
 motylek ten sam co poprzednio z wykrojnika  marianne design

i wreszcie ostatnie serce z różami z krepy włoskiej 180g:
zrobiłam je przy pomocy  tutoriala Ani ale jeszcze muszę trochę potrenować
 bo Ani róże są o niebo piękniejsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...