środa, 23 października 2013

Aniołek

Aniołek według tutorialu Ani Krucko,
 tak tak ania oczarowala mnie swoimi Aniolkami
 i jak tu nie sprubowac swoich umiejetnosci..





Kula z krepy jako zawieszka okienna
zrobiona jeszcze na urlopie u Rodziny w Polsce


Paw robiony na urlopie
 niestety do oryginalu mu daleko i kolorow za malo,
 ale to taki wspolny paw
 robiony wspolnymi silami mojej mamy i mojej
 ktora chciala koniecznie miec go w  posiadaniu..
 mama robila te pawie oczka .:-)
a ja  poslugiowalam sie wzorem od Ani Krucko




a tak wygladal jeszcze nieopierzony..
jego szyjka bardziej na gęs przypominala,
ale moja mama jest zadowolona i to sie liczy...:-)



1 komentarz:

  1. Aniołek jest śliczny, a paw mnie zachwyca:) Od dawna choruję na tego pawia tylko czasu i odwagi brak :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...